21/12-10 Jullov!!

Hejsan!

Jaa, äntligen är det jullov!!!
Med en toppen avslutning och en toppen eftermiddag/lunch med morfar och Ingrid!
Nu kan man sova hur länge man vill, varje dag i två veckor!

På torsdag ska vi fira lilljul med kusinerna, och på fredag (julafton) ska vi fira med farmor och farfar!
Det ska bli så roligt, och jag ser verkligen fram emot att få fira jul!
På Lilljul ska vi vara här hemma, och jag gissar på att det kommer att bli full rulle!
Leka med kusinerna, äta god mat och speciellt att öppna presenterna ska bli kul!

Nu har pappa kommit hem med pizzorna, och det ska bli en väldigt mysig kväll!

Ha ett fortsatt gott jullov!!

Kramar Ellen

Kommentarer
Postat av: Wilda

Hej Ellen! Jag längtar oxå tills imorgon då vi ska leka och öppna julklappar! Hoppas tomten kommer sp ska jag dra honom i skägget :-)



kram Wilda

2010-12-22 @ 20:40:02
Postat av: Elina

Hej Ellen vgd hoppas att har det bra snart är det julatton.kram Elina

2010-12-25 @ 10:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!