Till östrasönnarslöv och köpa glass...

Hejsan!

Som ni ser har jag inte bloggat på ett par dagar nu. Jag har inte riktigt haft lust, bara så ni vet!...

Idag är det Tisdag, en vanlig dag i veckan....
Imorse ville mamma och pappa till östrasönnarslöv (hur det nu stavas), och kolla på kläng-växter till pappas nya projekt som nu börjar ta form.
Det börjar bli riktigt bra!!! :-)
Fast innan det så körde vi inom Happy homes (Wallgårds) Och köpte, så pappa kan lasera (lacka) vad det nu heter, gaveln.
I östrasönnarslöv, där fanns många växter som mamma och pappa ville titta på. Men däremot inte jag och Erik... Vi gick mest runt och kollade och sa, kan vi inte ta denna...
Men där köpte vi inget mer utom glass, som blev uppäten i bilen på vägen hem... ;-)
Sen körde vi inom växthuset, och där köpte mamma och pappa elefant-gräs och sebra-gräs. Jag tror det stavades med S istället för Z.
Sen vi har kommit hem har vi inte gjort så mycket...
Fast jag vill göra något.... :-(

Mer har det inte hänt idag!
Kram Ellen

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej!! Idag när vi skulle köra till ikea!!! så när vi skulle vi perkera!!! pressis då ringde morfar och berättade en dålig nyhet!!! gissa vem som blev ledsen jo alla!!! min GAMMLEMORMOR hade dött!!! så jag har inte ringt dig!!! för jag var ledsen KRAM ELINA DIN KOMPIS!!!

2010-08-03 @ 16:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!