Nio, punkterslista över dagen.

Hejsan!

Imorse efter frukosten hade mamma gjort en lista över saker som skulle göras under dagen.

1. Dammsuga

2. Vika in tvätten

3. Byta på Viggo (hans bur)

4. Handla

5. Vattna på genvägen

6. Fixa pergolan

7. Montera diskmaskinen

8. Ellen spela fotbolls match

9. Börja med middagen

Allting kanske inte stod med som t.e.x Vattna på genvägen, och fixa pergolan, men det gjorde vi ändå.
Och vi hann med allt....
Och i min fotbolls match (det var första serie matchen) så gick det inte så bra. Vi förlorade med 4-1. :-(
Bättre lycka nästa gång, Förlora måste man göra någon gång, säger jag till mig själv!
Och innan jag spelade match, så var jag och mamma och hyrde filmer, på Hemmakväll. Det blev Twilight 1 och en annan film till mamma. Jag ska börja kolla på Twilight, och börjar med ettan.
Nu har jag dushat och innan så skrev jag ett brev som vi ska lägga i paketet till Sara. Och jag skrev på engelska. 

Ha det bra!

Kram Ellen


Kommentarer
Postat av: Morfar o Ingrid

Tack för hjälpen med vattnigen och glöm inte äta vindruvor och glass till det som finns i frysen.

Morfar o Ingrid.

2010-08-23 @ 09:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!