Mot busfabriken!

Hejsan!

Igår var vi  på busfabriken i Helsingborg. Det var väldigt roligt! Men det blev ändå några bilder fast jag inte tog med min kamera. Jag ska ta med kameran till Eriks pingismatch ikväll så det blir några bilder där med.
Busfabriken är dubbelt/trippelt så stort som Andys lekland. Det ska likna någon form av djungel, men det var hur häftigt som helst!
Det jag tycker var roligast var:

Där fanns en stor plast vulkan som var halv och lutad mot väggen. Den var gjord av nån sort gummi. På den var där några jag vet inte vad det är (såna som sitter på en klättervägg) som man klättrade på. Sen skulle man klättra upp på dom tills man kom upp i toppen och sen åka en jättelång rutschikana ( jag vet inte hur det stavas) ner. Men det svåra med det hela, var att längre upp var där brantare  så man kom liksom inte upp. Sen var där en plattform där uppe där kanan var. När man kom upp där (eller var på vulkanen precis nedanför plattformen) så var plattformen helt platt så man kom inte upp. Så man fick likom häva sig upp. Först kunde jag inte. Mamma hade lovat att om jag kom upp och åkte kanan ner så fick jag en dricka som såg ut så här:


Jag tog kort på den här hemma p.g.a att jag inte hade kameran med....

Här kommer några bilder som mamma har tagit från busfabriken, men jag får låna dom av henne:


Den där vulkanen jag pratade om....


En jättestudsig hoppborg.....


Jag åkte en jätterolig rutchkana, den var lite brant med det kittlades i magen......

Ha det bra!!!!
Kram Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!