Förkylning....försvinn!!!

Hesjan!

Idag är det lördag! :-)
Jag älskar helger där man bara kan slappa och ta det lungt. Men så klart gillar jag vardagar med när man får gå i skolan och träffa sina vänner.
Min förkylning har blivit bättre, men jag får fortfarande hostattacker.
Då är mitt knep att:

Jag stoppat in en läkeroltablett i munnen och suger på den, och sen tar jag små klunkar av vatten. Tabletten hjälper halsen att glömma hosta och att suga istället. ´

Det är mamma som lärde mig det när jag hade min första hostattack igår morse.
Igår var jag hemma och tog det lungt, med mamma. Vi låg i sängen hela dagen, och kollade på tv och sen tog vi upp datorn och satt vid den lite. Sen körde mamma iväg och köpte lite godsaker till mig, och då satt/låg jag i sängen och spelade sims på datorn.
När hon kom hem så hade hon de godiset jag önskade, och en tidning som heter Julia. Och sen stod där att man kunde skicka ett sms till den tidningen och sen kommer jag få ett sms när nästa nummer kommer i affär.
I like! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!