En helg i Rinkaby

Hejsan!

Idag har vi varit i Rinkaby och hälsat på. Vi var där igår också, för att pappa skulle hjälpa de med några plattor i deras kök som hade lossnat. Det gick jättebra och nu syns det inte ens att dom hartagit väck plattorna och allt vad de gjorde.
Jag jobbade mest som att passa Wilda ♥ Jag älskar att passa henne. Jag gillar att bära henne och att lyfta upp henne från madrassen. Och självklart att hålla henne.
Idag när vi var där så gcik jag, mamma Basti Lotta och Wilda en runda i skogen, vi gick där för att det regnade så mycket så där var lite tätare. Och snacka att man blev dyngsur och trött när man kom hem. Vi hade nästan gått 8:a kilometer tror jag Lotta sa. Och jag har stegräknare på min mobil och sammanlagt gick jag ca 13000 steg. Jag blev själv förvånad men samtidigt inte för rundan var så lång, sen fick jag så ont i fötterna också. Det var en av de jobbiagaste saker jag har gjort!
När vi kom hem så åt vi hamburgare, och sen spelade jag, Lotta och Erik poker. (Ett mini poker jag fick i en kalleanka tidning igår) Det är väldigt roligt. Jag fick det av Wilda i påskpresent igår så vi spelade det igår också när vi var där. Jag saknar dom redan!!!

Ha en fortsatt bra påsk! Ps:den är över imorgon så glöm inte njuta ikväll!

Kram Ellen


Kommentarer
Postat av: Wilda, Lotta & Ola

Vi saknar dig oxå!!!

Du är verkligen världens bästa Wilda-passerska, promenadkompis, pokerhaj och kock. Tack för all hjälp idag!Vi älskar dig! Puss puss

2010-04-04 @ 21:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!