Spela sims på nyårsafton.

Sitter här och spelar sims 3. Mamma säger att om jag har tjatat om en sådan här blogg så får jag minsann andvända den också. Fast jag gärna vill spela lite till.

 Igår var vi på IKEA. Vi köpte garderoben, och några hängare. Mamma köpte två ljuslyktor.
Längtar till ikväll när vi ska skjuta raketer!

Vi har tre hundar där! Undrar hur det ska gå?

Igår kväll kollade vi på ett pogramn som hette Tess. Såg det förra veckan också, jag tror det går i fyra delar på onsdagar. Det är jättebra.

Fick en lite försenad julklapp av mamma och pappa igår. Den heter: Det var en Norrman, en apa och Bellman.
Den är faktiskt rätt så bra!

Tack mamma och pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!