Mysdag blandat med lite feber.

Hejsan!

Jag kommer att skriva detta mest som en dagbok. Bara så ni vet.


Idag har vi haft en mysdag! Förutom några ärenden pappa gjorde så har vi varit hemma och haft mysigt!
Vi har spelat lite spel och sådant. Nu står pappa och lagar älggryta!
Mums.....
Sedan ska vi har haselbags- potatis till. Jag och Erik brukar äta upp potatisen och spara det som är under till sist. Det smakar som chips. Jättegott!
Och sen blir det gèle också. Det älskar jag.
Erik har lite feber, så att om han har mycket ikväll får han nog stanna hemma imorgon. Trist!
Men vi andra mår bra, det är tur. Så att inte vi också är sjuka imorgon.

Bara så ni vet så kommer jag inte lägga in bakgrund idag, för mamma kan inte hjälpa mig just nu. Men det kommer sen.


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej Ellen jag vill gärna leka men jag har ont i halsen! mvh din kompis Elina!<3

2009-12-27 @ 10:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!