Kalas!

Hejsan!

Tyvärr hann jag inte blogga igår heller. Jag spelade sims 3. Och sedan skulle mamma ha datan.
 På kvällen hade vi kalas. Hela släkten kom, förutom mormor, hon var sjuk.
Mamma fick ett nytt underställ som hon hade önskat sig. Hon sa tidigare på dagen: "Jag nästan hoppas på att jag ska få ett underställ"  Och mycket riktigt hon fick ett.
Hon har det till och med på sig nu.(hon ska ut och gå med Basti)

Idag ska vi åka till IKEA. Erik ville gärna inte följa med. Han ville hällre stanna hemma och bygga bilbana.
Vi får se hur det blir.
Han har inte riktigt förstått att de hinner med båda:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!