Gårdagen.

Hejsan!

Jag bloggade inte i går kväll för vi kom hem så sent. Men jag bloggar idag istället.
Igår fick jag precis rätt saker. Jag vet inte vilket som var det bästa. Men en av de bästa sakerna var duntäcket. Det har jag önskat mig jättemycket. Jag bäddade ner mig direkt när jag kom hem. Jag hade kunnat sova längre men mamma skulle ha sina tjejkompisar här, så jag vaknade när de kom.

Jag kom på att jag har inte borstat tänderna, och nu har jag ätit god julfrukost och julgodis. Så jag får nog gå och borsta tänderna sen.
Jag har till och med en tröja som jag fick igår. Den är jättefin. Jag fick rätt mycket med kläder. Och av Maja och Vera fick jag glitter spray, deo och lite sådant. Och Anders, Annika och Alfred fick jag en liten väska med hudkräm, deo, nagellack, ögonskugga m.m. Alfred var nog den som fick flest paket. Varje gång tomten gav ett paket så sa han tack, tack tomten. Oavsett om det var från tomten eller någon annan.

Tack för alla paket jag fick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!