Farmor och farfar.

Hallå där köp blåbär.............

Som sagt, igår var vi hos farmor och farfar och firade jul. Det var jättekul!
Vi fikade på äpplekaka.De flesta vet ju att jag inte är så förtjust i just det. Så farmor hade gjort lite extra deg, för hon visste att jag åt degen.
Sedan öppnade vi paket, Jag fick tre tröjor, ett par strumpor, en jättegosig morgonrock, ett paket med Noblesse.... om ni vet vad det är. Sedan tog vi fram Monopolet. Jag och Erik brukar spela det där hemma. Pappa var också med. Jag kom två:a Och pappa kom etta.

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Wilda, Lotta & Ola

Hej vår lilla Favorit! Vilken fin blogg du fått. Ska bli roligt att läsa vad du hittar på varje dag. Wilda längtar efter dig, men vi ses ju snart igen...

Kramar från Rinkaby!

2009-12-27 @ 12:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!